Când vine vorba de fericire, despre acel sentiment de împlinire, trebuie să știi că această stare poate fi obținută din lucrurile mici, de zi cu zi, motiv pentru care îți propunem să descoperi câteva obiceiuri mici, pe care le poți include în rutina ta.

Să fii fericită nu este un obiectiv atât de greu de atins. Obiceiurile bune ar trebui să fie implementate în rutina ta de zi cu zi, iar în acest fel vei fi cu un pas mai aproape de a atinge această stare după care tânjești.

Fiecare are o versiune de fericire, în funcție de stilul de viață, însă cu puțin timp și cu multă practică, poți învăța ce ți se potrivește și ce nu, iar aceste lucruri te pot ajuta să te simți mai bine.

Care sunt micile trucuri care te pot ajuta să ajungi mai aproape de fericire, află mai jos:

Zâmbește

Ai tendința să zâmbești atunci când ești fericită. De obicei, însă, zâmbetul ajută la secreția de dopamină, acel hormon al fericirii. Studiile de specialitate au arătat, însă, că există o legătură între zâmbet și fericire, iar aceasta este pusă pe seama expresiilor faciale ce influențează emoțiile. Așadar, încearcă să zâmbești mai des. Fie dimineața, când te privești în oglindă, fie celor din jurul tău.

Fă mișcare

Exercițiile fizice nu te ajută doar să fii în formă, ci pot contribui la reducerea stresului și a sentimentelor de anxietate, precum și a simptomelor date de despresie. Fă o plimbare în jurul blocului, mergi la o ședință de yoga sau pur și simplu fă cinci minute de stretching dimineața, când te trezești.

Dormi suficient

Cei mai mulți dintre adulți au nevoie de cel puțin opt șapte ore de somn pe zi. Și ar trebui să ai grijă de acest program, întrucât un somn bun contribuie la menținerea sănătății, la îmbunătățirea funcționării creierului și la menținerea stării de emoționale. De asemenea, dacă te simți obosită în timpul zilei, alege să dormi, însă nu mai mult de 20 de minute. Totodată, pentru un somn bun, păstrează dormitorul răcăros și poți chiar să investești în așternuturi de calitate.

Mănâncă sănătos

O alimentație echilibrată și sănătoasă se reflectă și în menținerea sănătății psihice. Așadar, ar trebui să consumi carbohidrați buni, care ajută la eliberarea producției de serotonină, precum legume, fasole, cereale integrale. Poți, de asemenea, să consumi carne slabă, precum pui, curcan sau pește, dar și lactate, fructe și legume.

Fii recunoscătoare

Pentru o stare psihică bună este important să practici gratitudinea. Ce înseamnă asta? Fii recunoscătoare pentru tot ceea ce trăiești, te va ajuta să ai speranță și să fii mai fericită. Fii atentă la micile lucruri din viața ta și bucură-te pentru fiecare în parte.

Fă complimente

Studiile de specialitate au arătat, de asemenea, că persoanele care sunt amabile au o stare de sănătate generală mai bună. Așadar, fă un compliment, ajută pe cineva, orice faptă bună te va ajuta să te simți mai bine.

Credit foto: Shutterstock