Îngrijirea părului este o corvoadă pentru tine? Ai părul uscat sau deteriorat și nu știi ce să-i mai aci? Ei bine, descoperă în articolul de mai jos cum ar trebui să-l îngrijești ca să nu mai aibă de suferit.

Folosește o mască hidratantă

Multe dintre produsele de îngrijire a părului susțin că sunt hidratante. În realitate, însă, ele nu fac decât să lase părulul mai mătăsos, motiv pentru care este important să înveți să citești etichetele. Pentru a te asigura că masca de păr pe care o achiziționezi îți va hidrata părul fii atentă să conțină uleiuri naturale, precum ulei de măsline, ulei de argan, glicerină sau unt de shea. Stai departe de șampoanele cu uleiuri minerale ori petroleum.

Căldura - dușman sau inamic?

Cu ajutorul căldurii îți poți coafa părul, însă aceasta îl poate deteriora. De aceea este important să-ți protejezi părul de deteriorarea cauzată de aparatele de coafat, precum plăci de păr, ondulatoare sau chiar uscătoare. Folosește un spray cu protecție termină și evită să utilizezi aparatele la temperaturi prea înalte.

Tunde-ți vârfurile periodic

Vârfurile părului tău sunt despicate? Ține cont de această regulă și tunde-le la fiecare 6-8 săptămâni, mai ales dacă folosești aparate de coafat periodic.

Oferă-i părului tău un moment de răsfăț

Dacă părul tău este prea uscat, folosește cu încredere ulei de jojoba sau de cocos o dată pe săptămână. Pune câteva picături în palme, masează-ți părul și lasă-l să acționeze câteva ore, după care șamponează ca de obicei și clătește.

Folosește ingrediente din bucătărie

Deși mulți specialiști în frumusețe sunt împotriva trucurilor ce implică folosirea unor alimente, îți recomandăm să încerci astfel de remedii. Spre exemplu, poți amesteca părți egale de miere și ulei de măsline, după care să aplici pasta obținută în păr. Lasă să acționeze 30 de minute, după care șamponează și aplică balsam. Folosește acest remediu o dată pe lună, îți va hidrata părul.

Totodată, pentru un păr sănătos și frumos nu uita să adopți o dietă echilibrată și sănătoasă și hidratează-te. Consumă fructe de avocado, somon și ulei de măsline, precum și alte alimente care conțin acizi grași esențiali.

Credit foto: Shutterstock